Countdown To 2009

View previous topic View next topic Go down

Countdown To 2009

Post  Johnywilko on Sun 02 Nov 2008, 01:54

I just had an Idea lets start a countdown till 2009

Ok this is how it works ..Everyday someone should post the amount days left till 2009

and please no double posting of users
ex. Johnywilko:154
Katanga :153
Funmater:153

OK so there is 60 days left
WOOT
avatar
Johnywilko
Dalai Lama
Dalai Lama

Number of posts : 404
Age : 20
Location : NOT here ...CHEESE
Strikes :
0 / 1000 / 100

Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-09-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Countdown To 2009

Post  pteri forever on Mon 03 Nov 2008, 23:18

58!

Some random guy made this:

Oh, my, God. Look at that bug.
Its so...big. *scoff* It looks like one of those popup windows .
But, you know, who understands those tech bugs? *scoff*
They're only there, because, they lie to bug people, 'kay?
I mean, this bug, its just so big.
I can't believe it's just so bad, it's like,
out there, I mean - d***. Look!
Its so.......bad!
I hate tech bugs and I cannot lie,
You YYG'ers I can't deny!
That when a bug walks in with an itty bitty help
And a Blue Screen in your face
You get mad, wanna pull out your fist
'Cause you see that Acer was stuffed
Deep in the hard drive she's wearing
I'm mad and I can't stop punching
Oh , I wanna take you out,
And kill your innards
My tech guys tried to warn me
But that bug you got makes me so p'd
Ooh piece of e-junk?
Control Alt Delete?
Well bash me, bash me
'Cause you ain't that average e-junk,
I've seen them buggin'
To hell with helpin'
It's bad, c***,
Got it goin' like a turbo 'Vette
I'm tired, of 404s,
Saying I can't load a darn page,
Take the average tech geek and ask him that
It gotta pack it's bags,
So YYGers (Yeah!) YYGers (Yeah!)
Has YYG got the bug (H*** yeah!)
Tell 'em to smash it (smash it) smash it (smash it)
Kill that pesky bug!
YoYo got bugs!
YoYo got bugs!
I like 'em smashed, and gone,
And when I'm throwin' a fit
I can't help myself, I'm actin' like an animal
Now here's my scandal
I wanna get you out
And ugh, throw a fit, ugh, ugh
I ain't talkin' about Goggle,
'Cause viruses ain't a bug,
I want 'em gone and 86ed
So find that buggy devil
YoYo Games's in trouble
Beggin' for a fix of that problem
So I'm lookin' at 404s
avatar
pteri forever
Three-Nosed Mohammad
Three-Nosed Mohammad

Number of posts : 1408
Age : 20
Location : The land of This Land
Strikes :
1 / 1001 / 100

Points :
1 / 1001 / 100

Registration date : 2008-06-14

View user profile http://www.forgottenplanet.com/caillan/gamepage4

Back to top Go down

Re: Countdown To 2009

Post  kareljanis on Tue 04 Nov 2008, 19:34

57

_________________
Sometimes,
people confuse what they think they know,
with what they know they know.
Who knows?
Do you know?
The shadow knows!
avatar
kareljanis
Power
Power

Number of posts : 2945
Age : 22
Location : Over there
Strikes :
2 / 1002 / 100

Points :
6 / 1006 / 100

Registration date : 2008-05-19

View user profile http://randomness.omgforum.net/

Back to top Go down

Re: Countdown To 2009

Post  Johnywilko on Wed 05 Nov 2008, 10:34

pteri forever wrote:58!

Some random guy made this:

Oh, my, God. Look at that bug.
Its so...big. *scoff* It looks like one of those popup windows .
But, you know, who understands those tech bugs? *scoff*
They're only there, because, they lie to bug people, 'kay?
I mean, this bug, its just so big.
I can't believe it's just so bad, it's like,
out there, I mean - d***. Look!
Its so.......bad!
I hate tech bugs and I cannot lie,
You YYG'ers I can't deny!
That when a bug walks in with an itty bitty help
And a Blue Screen in your face
You get mad, wanna pull out your fist
'Cause you see that Acer was stuffed
Deep in the hard drive she's wearing
I'm mad and I can't stop punching
Oh , I wanna take you out,
And kill your innards
My tech guys tried to warn me
But that bug you got makes me so p'd
Ooh piece of e-junk?
Control Alt Delete?
Well bash me, bash me
'Cause you ain't that average e-junk,
I've seen them buggin'
To hell with helpin'
It's bad, c***,
Got it goin' like a turbo 'Vette
I'm tired, of 404s,
Saying I can't load a darn page,
Take the average tech geek and ask him that
It gotta pack it's bags,
So YYGers (Yeah!) YYGers (Yeah!)
Has YYG got the bug (H*** yeah!)
Tell 'em to smash it (smash it) smash it (smash it)
Kill that pesky bug!
YoYo got bugs!
YoYo got bugs!
I like 'em smashed, and gone,
And when I'm throwin' a fit
I can't help myself, I'm actin' like an animal
Now here's my scandal
I wanna get you out
And ugh, throw a fit, ugh, ugh
I ain't talkin' about Goggle,
'Cause viruses ain't a bug,
I want 'em gone and 86ed
So find that buggy devil
YoYo Games's in trouble
Beggin' for a fix of that problem
So I'm lookin' at 404s
LOL
56
avatar
Johnywilko
Dalai Lama
Dalai Lama

Number of posts : 404
Age : 20
Location : NOT here ...CHEESE
Strikes :
0 / 1000 / 100

Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-09-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Countdown To 2009

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum